Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2012 15:21 - Човекът, който се научил да обича себе си - II част
Автор: novienergii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20716 Коментари: 10 Гласове:
2



А ето и продължението на историята за Човека, който се научил да обича себе си. В последната част той най-после прозря, не без известно инатене, че наистина е човекът номер 1 в живота си и че да се обича е най-естественото неща на света, тъй като и без друго се обича, но не го схваща. Това негово прозрение дойде с помощта на Бога, Който му го каза в прав текст. След като Бог се оттегли нашият човек запретна ръкави и започна - ама утвърждения, ама "Аз обичам себе си", ден и нощ, защото бил зодия Дева, т. е. много изпълнителен и много упорит. И се получило! Как да не се получи ако само това правиш и всичко друго е на заден план. Започнало да му става приятно на нашия човек, едно блаженство го обляло, сърцето му пърхало като пеперуда, после заразмахвало криле като птица, а после се издигнало нагоре към висините като Боинг 727. Гърдите му се издули, челото се възправило, че даже носът се вирнал нагоре. "Брей че било хубаво да се обичаш", мислел си човекът и не спирал. "Ама аз наистина съм голяма работа" нареждал си той, "как не съм го разбирал досега!" и гърдите му още повече се издули. И като се издули вече не спаднали. Така си ходел нагоре-надолу, издут, сякаш е изял един казан боб. Естествено приятелите му веднага забелязали разликата, подпитвали, кво става с теб, нещо си различен, а той първо се захванал да им разказва всичко, но видял, че много-много не вдяват, в края на краищата не на тях се били случили тези забележителни неща, не с тях говорил Бога, и накрая си рекъл: що си губя времето да им отварям очите на тия невежи, не могат те да разберат такава мъдрост, ако можеха Бог на тях щеше да им я каже, но Той я съобщи на мен, защото имам нужните качества, така де, това не е за всички, и пр. И се надул с още три размера, сякаш бил изял два казана с боб, па и спрял да говори със старите си авери, само кимвал с глава и ги отминавал величествено като "Титаник". Тогава и те спрели да го търсят и полека-лека нашият човек останал съвсем сам - без жена, без деца, без куче, което той изхвърлил още навремето, когато го ухапало, без асма, която умряла от болест или старост, а сега и без приятели. От това започнало да му докривява, после да му домъчнява. Известно време се силел да си живее сам - майната им, мога и без тях, никой не ми е нужен, АЗ ОБИЧАМ СЕБЕ СИ И ТОВА МИ СТИГА - но тъгата и самотата му растели, и най-сетне не издържал, уж случайно влезъл в кварталната кръчма, когато там били и другарите му, и приседнал на съседна маса. Обаче като пийнали след някой и друг час, нямало как да не се завърже идеологически спор. "Що се държиш така, що се дуеш като пуяк?!" не издържал един от приятелите. "Не се дуя аз" натъртил човекът, "а се обичам! Бог ми каза, че съм най-важният човек в живота ми и си е точно така. Каза ми да се обичам и аз това правя!" "А каза ли ти Бог, че никой друг не е важен" контрирал го приятелят му, "каза ли ти никой друг да не обичаш?!" Това било удар под пояса, нали човекът си мислел, че много е обичал своите близки и те несправедливо го отхвърлили и предали. А сега него обвинявали в същото. Замислил се дълбоко нашият човек, толкова дълбоко, че забравил да си плати сметката, когато ставал да си ходи и келнерката трябвало да го гони на улицата. А когато се прибрал в къщи, седнал на старата скърцаща маса в кухнята и се разплакал. Какво станало после ли? Това ще разкажа в някой следващ постинг.



Гласувай:
2



1. gocho52 - Да...
08.03.2012 15:26
Така ме научи Владимир Леви.
цитирай
2. анонимен - Това беше супер, ти ме разби
24.03.2012 15:23
В момента аз съм във втория етап - обичам себе си и като че ли нямам нужда от приятели и близки, обаче има една дупка от самота в която попадам доста често напоследък. Не е непреодолима, но все пак дупка и се получава някакъв дуализъм хем нямам нужда да се виждам с никой хем ми се иска. Понякога когато съм с много хора се чувствам по-самотен, когато съм сам като че ли е по-добре, но остава тази дупка със самота, която не ми дава покой - много странно - все едно тези притчи се отнасят точно до мен - направо ме бодват в сърцето, само дето нямам приятели, нито съпруга които са ме изоставили, просто търся контакт отвреме навреме. Иначе имам близки хора и близък приятел с който сме растнали заедно от малки, но като че ли животът ни бута в различни посоки и се виждаме от дъжд на вятър.

Странна работа. Благодаря ти за историята.
цитирай
3. novienergii - И аз ти благодаря. Да видим накъде ще ...
24.03.2012 20:42
И аз ти благодаря. Да видим накъде ще отидат нещата и какво ще се случи с Човекът, който се научил да обича себе си, защото историята продължава.
цитирай
4. анонимен - Явно имам проблем
25.03.2012 14:18
Здравей отново.
Искам да се допитам до твоето мнение - откъде произлиза това чувство на самотност, защото има една самотност която не е неприятна - това е когато въпреки че си сам не чувстваш самота? Отвреме навреме обаче се появява другата - тягостната самота - не ти се прави нищо, не ти се излиза навън, защото виждаш пак познатото, същото - и се затваряш - тази самота ми е неприятна, но не знам как да изляза от нея, всъщност няколко пъти в годината - било на екскурзия или почивка тягостната самота изчезва като че ли завинаги, но минава време и тя се прокрадва отново - понякога ми се иска да изкрещя - СПРЕТЕ ЗЕМЯТА - ИСКАМ ДА СЛЯЗА (това не е моя мисъл, но е много подходяща в моя случай) - като че ли съм преситен от цялото съществуване и трудно мога да се трогна от нещо - станал съм сив, безцветен - а знам че съдържам в себе си всички цветове на дъгата, но не мога да ги накарам да излязат - да оцветят живота ми.

Ще се радвам да чуя мнението ти.
цитирай
5. novienergii - Явно нещо стои между теб и теб, та не ...
26.03.2012 18:20
Явно нещо стои между теб и теб, та не можеш докрай да се слееш със себе си, за да не чувстваш самота. Някакво неприемане, недоволство, нехаресване на себе си или нещо от този род. Прочети, ако искаш, новия ми постинг "Човекът, който се начил да обича себе си V част". Може би там ще намериш отговор. Радвам се, че имам възможност чрез постингите, а сега и директно да контактувам с един искрен търсач на себе си, какъвто си ти. Няма как да не успееш.
цитирай
6. анонимен - Благодаря ти още веднъж
26.03.2012 19:16
Да, целта ми е да мога когато съм сам да не съм самотен. Преди година-две бях на два семинар на фондация Есенс за достигане до същността - такива каквито сме били когато се родим - чиста любов, та там успях да достигна самата си същност и беше незабравимо изживяване, заля ме цунами, не цунами - ураган от всепоглъщаща любов и аз бях абсолютно безсилен да направя каквото и да е за да овладея ситуацията - едновременно плаках и се смях в продължение на около половин час - много странно чувство, но и невероятно прекрасно. Та там водещия семинара беше споменал, как трябва да е редът - на първо място поставяш себе си, след това съпругата или съпругът, след това децата и го обясни защо - със себе си си цял живот, със спътникът в живота примерно около 60 години а с децата 20-25 години ако не си наред със себе си, няма как и на другите около теб да им е комфортно и да се чувстват добре с теб. Да, трябва да поразчовъркам надълбоко в себе си за да открия пречката да бъда истински щастлив, когато съм сам. Вероятно е нещо подобно. По принцип обикновено не се чувствам самотен, но отвреме навреме - няколко пъти в годината ме сполетява истинска самота. Принципно имам проблем с егото - малко ми е силничко - но не му се противя, защото това само ще го засили още повече - просто го наблюдавам в ежедневието. Та такива ми ти работи. Благодаря ти за мнението. Сега отивам да прочета 5-тата част :))
цитирай
7. анонимен - p.s.
26.03.2012 19:29
Страхотна история, очаквам с нетърпение следващата част. Все се каня да се запиша за някои от вашите семинари, но нещо все не се получава, затова няма да насилвам нещата, когато съм готов - ще стане и това. А дотогава ще пиша в блога и ще се радвам да се срещнем някой път.
Между другото казвам се Борислав и ми е приятно да се запознаем :))
Приятна вечер.
цитирай
8. novienergii - Здравей Борислав, приятно ми е и на ...
26.03.2012 23:14
Здравей Борислав, приятно ми е и на мен да се запознаем. Да, Есенс работи, чувал съм го от много хора, и виждам защо работи - наистина се докосва до същността. А пък ти очевидно си доста наясно със себе си. С егото не можеш да се бориш, защото е изтъкано от страх и щом започнеш да го притискаш и заплашваш - страхът се усилва, а съответно и егото. Само с любов и осъзнатост. Ще се радвам да се срещнем, когато му дойде времето.
цитирай
9. анонимен - Are you as frustrated why your website traffic is low?
21.10.2012 03:26
Are you as frustrated why your website traffic is low?

What if there was simple wordpress seo plugin which can drive your novienergii.blog.bg wordpress website traffic from zero to 55000 visitors/month...??

Don't believe see proof here: http://wp-seo-pressor.com

Google keeps changing it’s algorithm and knocking sites our of prime positions resulting in an immediate drop in sales…

…It really gets me frustrated!

I’d even moved all my sites across to wordpress (because that’s what google says is the best platform) and the results were only slightly better.

That was until I found WP SEO Pressor, it’s a simple plugin you can use to get #1 rankings in search engines and get free laser targeted traffic for your website…

…YEP that’s right, I installed it and started to get some incredible results, check them out here:

http://wp-seo-pressor.com

I noticed that your site novienergii.blog.bg sits on wordpress and that this could possibly help you out…

…all you gotta do is install it and follow the steps you can see how I did it here:

http://wp-seo-pressor.com

Let me know how you go…

Regards, Kevin
цитирай
10. анонимен - Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your novienergii.blog.bg website
21.10.2012 15:10
… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your novienergii.blog.bg website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days…

…Well check out the incredible results for yourself -
http://magic-traffic-booster.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://magic-traffic-booster.com

Take care - your friend Chris
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: novienergii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285039
Постинги: 30
Коментари: 236
Гласове: 155
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031