Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 07:20 - Как да се обикнем още по-силно
Автор: novienergii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20399 Коментари: 41 Гласове:
9



Вчера правих сеанс на една жена и стана дума за детето в нас, което така копнее за нашето внимание и благоразположение. Жената ми каза, че има навика да гушва една възглавнциа и да й говори нежни думи. Била научила това в курс за вътрешното дете. Възглавницата символизира това дете.
Отличен метод. Гушнете възглавница или плюшено мече, или дори собствените рамене, няма значение, и им говорете досущ както бихте говорили на малко, уплашено, самотно дете. Жената сподели, че на курса се оказало, че 90% от хората се чувстват самотни дълбоко в себе си. Нашето вътрешно дете наистина има нужда от много, много любов…
Но от каква любов? Не всяка любов може да го утеши. Някои излияния могат да го уплашат още повече.
Представете си, че сте в компанията на дете, което е самотно, разплакано, уплашено. Как ще го успокоите? Нима ще вземете да кършите пръсти, да пръскате сълзи, да го оплаквате това дете? Как ще се почувства то ако го притиснете до гърдите си, та да не може да диша, и заохкате: «Ах, мое нещастно дете, не плачи, не скърби, аз те обичам, не бой се!» Най-вероятно ще се разплаче още по-силно. То търси някой спокоен и силен, и същевременно любящ и нежен, който да му вдъхне увереност. То търси своята майка.
Или пък му заговорите назидателно: «Не плачи, ти трябва да си силен!» Или пък започнете да го надъхвате с непукизъм: «Що се тровиш, бе приятел. Свиркай си! Да не ти пука от никой и от нищо!» Резултатът ще е същия.
С други думи нито самоокайването, нито самонапомпването, нито перченето и непукизмът имат място в тази игра.
Можете ли спокойно, но с дълбока обич да прегърнете себе си? Истинската любов е тиха, дълбока и затова е трайна. Само тази любов може да ни изцели.
Ето една от техниките, които използваме в Център «Гайа» - милваме себе си. Е, разбира се, това е за жените. Ние мъжете сме силни, ние не можем да показваме нежност, нежността е слабост, ние да не сме женчовци. А отвътре ни е страх, та треперим. Гледайте някое предаване със скрита камера да видите колко често мъжете се проявяват като по-страхливи от жените. Но за това никой не бива да знае!
Обаче ние си го знаем. Затова стига сте се правили на големи мъже и си дайте това, от което имате нужда и което все чакате жените да ви дадат – обич и нежност. Отначало ще ви бъде неловко, но ще свикнете. Нежността е във вас, защото Бога е във вас, а Той е най-нежния, Той ни докосва едва, едва, като с пеперудено крило, толкова нежно, че не Го усещаме и се оплакваме, че ни е оставил.
Погалете се по лицето, по косата, по раменете. Този жест сам по себе си е като да си кажеш «Обичам се», но го казваш с дланите си – един от най-чувствителните ни органи - и го казваш на тялото си, което веднъж запомни ли, не забравя.
А сега «новата» техника, която обещах: Сложете ръка на сърцето, но не върху физическото сърце, а върху сърдечния енергиен център, който е в средата на гърдите, подръжте я там, почувствайте силата на тази поза и после си кажете «Обичам се». Просто притискайте ръката о гърдите и повтаряйте «Обичам се, обичам се, обичам се». Повтаряйте на глас, или шепнешком, или само мърдайте устни, а ако и това е невъзможно – казвайте си го наум.
Ръката на сърцето поставя силен акцент, това е жест, използван в течение на хилядолетия за изтъкване, утвърждаване и доказване. Изпълнен е със силата на самия ни «Аз», защото «Аз-ът», като самосъзнание, е ситуиран именно в средата на гърдите.
Но внимавайте с емоцията. Без драматизъм! Не допускайте самоизтъкването и самодокарването, който този жест може да съдържа понякога, да измести любовта, иначе детето пак ще се разплаче.
А сетне, повтаряйте и повтаряйте. Ще дойде ден, когато всяко докосване и всичко, което докоснете ще бъде любов, когато всяко движение, всеки поглед и всяка дума ще бъдат любов.






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ferdi - Чудесно е :)
08.03.2011 09:17
Наистина толкова много хора имат нужда от това..
цитирай
2. hel - Чудесен постинг! Детето в мен от...
08.03.2011 09:56
Чудесен постинг! Детето в мен отдавна получава, каквото трябва и си е добре. Но твоят текст ме подсети, че трябва да обърна внимание на тинейджера в мен... Ле-ле, каква работа ми създаде... :))
Сърдечни благодарности!
цитирай
3. novienergii - А така! Само да не те избие акне.
08.03.2011 18:21
А така! Само да не те избие акне.
цитирай
4. анонимен - Как да се обикна? Докато си задавах ...
08.03.2011 20:05
Как да се обикна? Докато си задавах този въпрос и работех върху собственото си приемане, разбрах, че приемайки Себе си, приемам Бог в Себе си. Та нали ние /аз/ сме част от цялото и то /цялото/ е част от нас. Та нали Бог е цялото ! Не приемайки и не обичайки Себе си, отказвам да приема Любовта на Бог. А след като не приемам Любовта на Бог за себе си, как ще съумея да я приема и да заобичам цялото? Сега знам, че Божията Любов е дар за всички и приемайки я безусловно за Себе си, я приемам за всички около мен и отдавайки я на другите, Аз самата се превръщам в Бог! Това прави Енергията на Любовта
цитирай
5. novienergii - Колко вярно: "Приемайки Себе ...
08.03.2011 21:18
Колко вярно: "Приемайки Себе си, приемам Бог в Себе си". Всички честни пътища водят до Бог!
цитирай
6. violetflame - Не исках да съм анонимна. Аз съм v...
09.03.2011 10:33
Не исках да съм анонимна. Аз съм violetflame и тази трансформация с мен стана с помощта на Сен Жермен и novienergii
цитирай
7. victoriavselena - Изпращам ви любовта си
09.03.2011 18:36
благодаря за написаното
цитирай
8. novienergii - И аз благодаря. Колкото повече от ...
09.03.2011 18:58
И аз благодаря. Колкото повече от нас са в новите енергии на любовта, толкова повече ги засилваме за себе си и всички останали. На добър час!
цитирай
9. анонимен - колко тъжно...
10.03.2011 06:00
звучи това:
"Ето една от техниките, които използваме в Център «Гайа» - милваме себе си."
:((
Толкова ли няма кой да дари любов и подкрепа на един изпаднал човек, да му подаде ръка, да му даде добър съвет и насърчение, да му каже - "обичам те!!".
Вероятно това са дълбоко депресирани хора, които са сами и имат нужда от лекарска помощ. Защото самоокуражаващите думи и действия могат и да не са достатъчни за преодоляването на дълбок психологичен проблем. Понеже никой не може да ме убеди, че здравите и обичаните хора, с пълноценен живот и самочувствие, ще имат нуждата да се милват сами себе си, и да си втълпяват колко си се обичат. :((
цитирай
10. novienergii - От това, което прочетохте досега, ...
10.03.2011 09:33
От това, което прочетохте досега, приличам ли ви на депресиран човек с дълбок психологичен проблем? Ако бях такъв никой не би ме потърсил за помощ, аз бих търсил други за помощ. И все пак и досега обичам да се докосвам с нежност и да си казвам, че се обичам, защото това ме дарява не просто с радост или самочувствие, а с божествени преживявания. Не сте забелязали, че в предишен постинг сравнявам любовта, която даваме на себе си, с любовта, която Христос е давал на хората. Ако успеем да я запазим такава, т . е. божествена, тогава тя ни издига до Божественото. Само чрез Божественото, което е у всеки един, можем трайно да разрешим човешките си проблеми и, разрешавайки ги за себе си, да пръскаме радост и безусловна любов за всички. Хората, които практикуват тези техники не са "изпаднали", а жадни за дълбока вътрешна трансформация и пълно сбъдване. Коректно е да ги оставите да вървят към Себе си по пътя, който са избрали, а вие да вървите по своя път.
цитирай
11. анонимен - ...
10.03.2011 19:07
"и да си казвам, че се обичам, защото това ме дарява не просто с радост или самочувствие, а с божествени преживявания. "
До сега ставаше въпрос именно за това, че вашият метод е средство за преборване на ниското самочувствие, придобиване на повече житейска увереност и повишаване на самооценката.
Но с това ваше изказване нещата леко се променят...Бихте ли обяснили, как точно милвайки себе си имате божествени преживявания?? В какво се изразяват те?
"Само чрез Божественото, което е у всеки един".
Как стигнахте до тази идея? Всеки човек ли го има божественото в себе си? Бихте ли подкрепили твърдението си с някакви доказателства?
От друга страна е странно , че замесвате учението на Исус Христос във вашите доктрини. Двете нямат нищо общо по между си.
цитирай
12. novienergii - Във всеки постинг говоря за каче...
10.03.2011 23:27
Във всеки постинг говоря за качеството на любовта, която си даваме. Дори един постинг е озаглавен "Себелюбие и любов към себе си". Само чистата, безусловна, несебична любов може да ни направи трайно щастливи. Тази любов е любовта на Бога към нас, ние също я носим у себе си и можем да я пробудим, както са правили и правят безброй хора от всички времена и традиции. Въпрос на избор е накъде ще я насочим - към Бога, към другите или към себе си - резултатът ще е същия. Новото време, в което живеем ни учи да я насочим към себе си, за да изцелим живота си и да не спираме, докато не реализираме вечната цел - сливане с Върховното. Защо с нежност? Защото нежността е качество на Бога. И за това съм писал и то в последния постинг. Моля ви преди да решите да продължите този спор, запознайте се с всичко написано дотук. Тези идеи се споделят от много, много хора. Не е нужно вие да сте сред тях, нито е нужно да спорите с тях, следвайте своя път и дайте право на другите да следват своя.
цитирай
13. анонимен - ...
10.03.2011 23:53
Въобще не намирам, че споря, просто се опитвам да разбера в дълбочина, какво е това, което проповядвате. И не намирам нищо лошо в това. Имам глава на раменете си, мислещо същество съм и не приемам нещо тутакси за вярно, само защото N-броя хора вярват в това, и защото звучи красиво и много "духовно". Има неща с които съм съгласна и такива, с които не съм, това е мое право да имам мнение относно доктрините ви. Както е и мое право да кажа, че те нямат нищо общо с християнството, ако и да споменавате от време на време името на Исус Христос.
"Само чистата, безусловна, несебична любов може да ни направи трайно щастливи. "
Абсолютно ДА!! Това е така! Тази любов е божествена. По странното е, че смятате, че всеки човек я притежава по презумпция, понеже хората са божествени...не, грешка !!... но понеже смятате, че те са богове!!!
Ето тук идва разминаването с християнството и вие би трябвало добре да знаете това.
"Аз съм бог, всичко е бог, природата е бог, той е навсякъде..." това са измамите на модерните Ню Ейдж движения ( а те сигурно са стотици, но ужасно си приличат ), отклоняващи хората от чистото Слово на Бога.
Който желае, може да си вярва в тези измислици, но трябва да е ясно, че те са далеч от християнстово и от Словото.

"Новото време, в което живеем ни учи да я насочим към себе си, за да изцелим живота си и да не спираме, докато не реализираме вечната цел - сливане с Върховното. "
Типично Ню Ейдж мислене. :)
Предполагам, знаете, че това НЕ Е християнство, нито може да се подрепи с доказателства от Божието Слово. :)
цитирай
14. novienergii - Радвам се, че не сте зложелателна, а ...
11.03.2011 09:21
Радвам се, че не сте зложелателна, а просто защитавате своите вярвания. Но няма от кого, аз напълно ги приемам и ви пожелавам на добър час.
цитирай
15. violetflame - Проследих този разговор с внима...
11.03.2011 10:37
Проследих този разговор с внимание. Аз съм човек, който приема възгледите на другите, без да ги отхвърля ако не съвпадат с моите. Искам да попитам "анонимен", кой определи християнството и словото като такова? Кой казва и не казва, че това е от Бог или не е? Кой каза и доказа, че написаното в Библията е точно Христовото слово. Или просто времето ни накара да вярваме в християнството, а не в Бог, по този ревностен начин. Мисля, че и вярното и невярното, доказаното и недоказаното произлиза и го даваме ние хората. И пак нещата опират до това дали ще се приемем, дали ще приемем това, което Словото ни казва или ще приемем някой друг /човек/ да ни каже. Все пак наистина сме ние тези, които ще определим и приемем в какво да вярваме. Очевидно Вие сте избрали да вярвате в християнстното. Аз пък избрах да вярвам в БОГ! Това не ме прави по- малко християнка от Вас и не ме прави по- малко вярваща. Просто аз съм приемащ човек. Приемам Вашето "чисто" Слово, приемам и написаното от novienergii не просто защото е той, а защото словото му излъчва Любов и Светлина. От словото му не излиза "агресора", егото, което всеки от нас носи. Опитвайки се по този "тънък" начин да "разберете" каква доктрина защитава novienergii, от написаното от Вас се усеща именно страха, за който говорим. Страхът, че може и да повярвате в нещо друго и тази вяра ще Ви отклони от Чистото Слово. И ето, че си поставяте условие...Аз ще повярвам, но да ми докажат... Как да ви докажа, че е истина? Доказателството е в това дали ще приемем със сърцето си дадено твърдение или не. Очевидно Вие сте приели "доказателствата" на християнството. Аз приемам и тях, и защо да не приема, че и Бог е в мен? :)). Толкова ли грешно и пошло Ви се струва? Повярвайте, че никой от нас не ви кара да не бъдете християнка, просто тези постинги ни карат де се замислим, а не ни карат да сме неразумни. Радвам се, че в един момент от моя живот мога да срещна човек като Вас, защото определено ме накарахте да вярвам още повече в Бог. Благодаря!
цитирай
16. amore - обръщение към анонимен 13
11.03.2011 13:00
Скъпо анонимно същество! До сега следях с интерес мъдростта и любовта в блога, дарени ни от новиенергии. Твоето настоятелно включване предизвика в мен желание да споделя и аз мнението си и опита си в работата си с енергията на Любовта. Ако ти самия/ата не вярваш, че си Бог, и че можеш да получаваш и даряваш чиста Божествена Любов, то тогава никое учение,доктрина или практика няма да ти помогне да откриеш Бог. Защото Бог е Любов! И го е казал Исус Христос! Бог е безусловна любов към всички и всичко, включително Себе си. Защото всеки един от нас е важна и безусловна част от Вселената и Бог. Ако се опитваме да разделяме на части /които приемаме или отхвърляме/ Божествената Любов и я поставяме в ограничителни категории по чисто човешки начин, то ние ограничаваме достъпа и до нас, и ограничаваме връзката си с Бог по принцип. От личен опит знам, че когато обикнеш изцяло себе си получаваш и отдаваш много повече Любов и толерантнос, защото в съзнанието си си разбрал и приел, че заслужаваш да бъдеш обичан и си ОБИЧАН! Липсата на толерантност всъщност е липса на Любов. Обръщам се към Любовта ти към Исус и неговото учение. Той винаги е проповядвал само Любов! Обичай ближния си, обичай "врага си", обичай Бог, обичай себе си! Мило анонимно същество! Аз ти казвам, че ти също си Бог! И заслужаваш да обичаш Себе си, Бог и всички останали с чиста Божествена Любов. Ти избираш дали да ми повярваш или не, и дали да дариш и себе си с това, което търсиш да получиш от другите - безкрайна и чиста Любов! С тези редове ти изпращам цялата си любов и светлина, и ти желая да откриеш и обикнеш себе си - без значение какви доктрини, учения или духовни практики ползваш. За себе си мога да кажа само, че не принадлежа към никое конкретно учение или доктрина, защото аз принадлежа на Себе си и на Бог. И споделям ученията на Исус Христос и всички учители /възнесли се или във физическа форма/. Хората около мен търсят хармонията и Любовта в мен и определено не ме смятат за психично болна или депресирана.
цитирай
17. анонимен - Към violetflame...
11.03.2011 23:06
Здравейте! :)
"Искам да попитам "анонимен", кой определи християнството и словото като такова? Кой казва и не казва, че това е от Бог или не е? "

Отговорът на тези въпроси зависи от това, какво мислите Вие за Исус Христос. Кой е той за Вас? И дали Го приемате за този, за който се представя самият Той. А за кой се представя Той е написано в Неговото Слово, защото Той е авторът на Библията, а човеците са само писалки в божествените Му ръце, инструменти, които имат за служба да предадат точно божията воля на човечеството. Този, който казва какво е Бог и какво не е, е самият Бог, разбира се. Друг е въпросът как ние ще подходим към тези разкрития и дали ще приемем Библията за божие Слово или не. Човеците писали Библията, твърдят, че цялото Слово е Боговдъхновено - т.е. произлиза от самият Бог. Как може да се докаже това на един невярващ и съмняващ се? Никак. :)) Вярата в Библията като Слово на Бога, и вярата в Христос, като наш Творец, вечен, всемогъщ, несътворен, свят и безсмъртен, е в същност свръхестествено явление, случващо се под влиянието на Святия Дух. За това и аз като човек, не се считам във възможност да дам моето убеждение за божествеността на Библията на някой друг - това е дело на Господа.
Като християнка обаче, водена от святия Дух и убедена в святостта и истиността на Библията, мога да преценя дали едно учение е в синхрон с Божието Слово или не. Словото на Бога е ( и трябва да бъде) мерната единица за правилно и неправилно, за истина и неправда.
"Очевидно Вие сте избрали да вярвате в християнстното. Аз пък избрах да вярвам в БОГ! "
Аз не вярвам в християнството мила госпожо. :)) Аз вярвам в Христос. Надявам се, схващате разликата. Христос е Бог, наречен още Месията, Спасител и Изкупител на човечеството. Какво означава за вас това? Аз вярвам във всяка Негова дума, вярвам във всичко което е разкрил като божествена информация на човечеството. Защото съм разбрала, че Той е единственият достоен за доверие. :) Вие вярвате ли Му?
цитирай
18. анонимен - И още малко към violetflame ...
11.03.2011 23:58
Бих искала да продължа още малко разсъжденията си, ако не възразявате. :)
"Опитвайки се по този "тънък" начин да "разберете" каква доктрина защитава novienergii, от написаното от Вас се усеща именно страха, за който говорим. Страхът, че може и да повярвате в нещо друго и тази вяра ще Ви отклони от Чистото Слово."
Не, Виолетово пламъче, не познахте :) Моята вяра не търпи промени, нито има страх в мен за каквото и да било. Нито пък някой е в състояние да ме отклони от нея - вярата ми е в следствие от убеждението на Святия Дух.
"И ето, че си поставяте условие...Аз ще повярвам, но да ми докажат... " Не, и това ваше заключение е грешно. Условия не поставям, прото питах г-н Нягулов, кое го кара да мисли, че има божествени преживявания. Отговор обаче не получих. Защото, госпожо, чувствата не са признак на истинност, незвисимо колко са силни, красиви, убеждаващи и въздигащи, че дори и на пръв поглед променящи ни. Чувствата могат и да лъжат, за това трябва да има независим източник на Правда и Истина за сверка.
"Очевидно Вие сте приели "доказателствата" на християнството. Аз приемам и тях, и защо да не приема, че и Бог е в мен? :)). "
Както казах вече, аз не приемам "доказателствата" на християнството, а приемам самият Христос и Неговата Истина. Но е абсолютно сигурно, че вие не сте Го приели, нито сте чели Библията , това което знаете за християнството е от обща култура...Щом се говори за любов, значи всичко е наред...и щом някое учение набляга на божията любов, значи то също трябва да е от Бога...Наивно, не мислите ли? Наистина в Библията пише, че Бог е любов...но и още много други неща...например, че няма праведен ни един...че от сърцето се пораждат зли помисли, убийства, прелюбодейства, блудства, кражби, лъжесвидетелства, хули,...че сърцето е измамливо повече от всичко и е страшно болно. Приемате ли това Библейско твърдение? Аз знам, че не. :)) В модерните "учения на любовта" няма място за думички като грях, покаяние, изкупление...нали сме "богове"...
цитирай
19. amore - Въпрос към анонимен
12.03.2011 00:50
"анонимен", вие ме объркахте! Ако сте същата "анонимен", на която отговори Виолетовия пламък, то вие сте изпаднали в сериозно противоречие. Защото "въпросчетата", които задавате сега на Виолетов пламък - всъщност ги задавахте Вие на новиенергии в продължение на два дена. Вие търсехте "доказателства" за това, което говори новиенергии и Вие го обвинявахте в това, че преподаваното от него "НЕ Е Християнство". Защо сега точно Вие си отхвърляте Християнството и обвинявате Виолетовия пламък в съмненията и несигурността, които всъщност самите Вие изразихте? Не разбирам вече къде точно ви е проблема. Мисля, че дълбоко в себе си вие си давате сметка, че наистина имате нужда от Любов, и че не желаете повече да смятате себе си и всички човеци за мижитурки, недостойни за нищо божествено и длъжни само да страдат, за да изкупват кой знае какво. Но в същото време, мисля че ви е страх да потърсите и получите тази Божествена Любов, защото май от Библията много сериозно са ви уплашили, че е грешно да се желае Божествената Любов. Моля Ви, уточнете си понятията за ученията, книгите и учителите, защото разговора с Вас започва да прилича на чисто заяждане без ясен смисъл и идея от Ваша страна. Само за сведение - навсякъде вече е прието и доказано, че Библията всъщност е преразказ на отминали събития, на която авторите дори не са били съвременници, така че - моите уважения към вярата в преразказаното слово! Предпочитам да вярвам в собствените си преживявание и опит. Жалко, че базирате целият си живот и вяра само на една книга, било то и Библията свята. Наистина Ви желая възможно по-скоро да откриете Себе си, да се опознаете, и така - повярвайте ми - ще си изясните много неща. Аз знам, че съм Бог и обичам и третирам себе си като такава. Вярвам, че съм тук - на Земята - за да обичам безрезервно и разпространявам Любовта и светлината на Бог, а не за да се мъча и да изкупвам греховете на объркани мозъци и люде. На тях също мисля, че мога да помогна чрез Любовта си да станат по-добри
цитирай
20. amore - още малко към анонимен
12.03.2011 00:59
Исус Христос е точно толкова Бог, колкото всеки един от нас, включително и Вие, скъпа "анонимен". Той е ВЕЛИК УЧИТЕЛ, който аз силно обичам, и чието учение споделям, изучавам и ПРИЛАГАМ, раздавайки Любов навсякъде около себе си и най-вече на себе си. Повярвайте ми, радвам се на пълна хармония, лично щастие и любовта и благодарността на всички, които контактуват с мен точно защото РАЗБРАХ учението на Христос и приех Бог в себе си. Аз лично не се задоволявам само да вярвам в Бог и Христос - аз ги ОБИЧАМ и РАЗБИРАМ. Обикнете себе си и много от съмненията Ви и лутанията ви в писанията ще отпаднат сами. И определено ще бъдете по-щастлива. Ако наистина вярвате, че сте дошли на Земята само за да се мъчите и изкупвате тежки грехове, то не мога да си представя с какви "прекрасни" чувства е изпълнен живота Ви - далеч от този уравновесен живот на нормалните хора, който Вие цитирахте в предишно Ваше включване.
Благодаря Ви за вашите мнения, защото по този начин ми показахте колко много старите енергии /на които вие очевидно принадлежите/, са ограничавали достъпа ми до Светлината и до Бог.
Ако наистина Ви интересува кое кара новиенергии да мисли, че неговите духовни преживявания са истински, прочетете първия постинг, публикуван от него. Този за новите енергии, където цитира сведения от световния конгрес на УЧЕНИ и духовни лечители. И няма да е зле да прочетете и някоя друга книжка, различна от Светата Библия - така, за обща култура. Иначе ще ми се наложи да ви изнасям лекция по астро-физика и да ви обяснявам кое крепи атома да не се разпадне. Защото общото мнение на УЧЕНИТЕ е - че това е Любовта. Същата тази любов, на която Вие толкова яростно се съпротивлявате, цитирайки заучени фрази от Светото писание. И нека преместиме разговорите си на новия постинг на новиенергии, защото ако наистина се интересувате да разберете какво точно мисли и прави той - би трябвало вече да сте го прочели - а не ми се струва, че е така
цитирай
21. анонимен - До amore ...
12.03.2011 03:09
Уважаема Аморе :), до сега сте ми написали три дълги постинга с обвинения към вярата ми и с опити за оценка на моят живот и личност. И да искам не мога да отговоря на всичките ви въпроси, нито да ви опровергая обстойно за неверните предположения, които правите спрямо мен.
Познавам християнството в дълбочина, не само това, аз го живея на практика. Библията ми дава способността да проверявам достоверността на всяко учение и да преценявам то от Бога ли идва или не.
И така забелязах, че ученията проповядвани от г-н Нягулов, силно се разминават с основните Библейски доктрини. Не се и съмнявайте, че мога да ви докажа това. ( всеки християнин може да ви докаже това)
Ще кажете...какво от това, нали се говори за любов, пък и се чувстваме толкова по-добре. Със сигурност и за мен нямаше да има значение...ако не бях убедена от Бог в непогрешимостта на Словото Му. За мен авторитетът на Бог( респективно Словото Му) е по-голям от всеки друг човешки авторитет. Когато започне обаче да се издига авторитета на Библията... мнозина се измъкват с аргумента, че тя е остаряла, невалидна, писана от човеци и въобще...да я хвърлим на боклука...Това са аргументите на безсилието. Желанието да се защити собствената кауза, преминава към най-естествено нещо - да се отрече валидността и достоверността на онези неща, които я разобличават. Нищо ново под слънцето, впрочем.
А какво проповядва новиенергии?? Много е просто да се разбере, казва се Ню Ейдж. И то няма нищо общо с доктрините на християнството, нито пък с Библията ( въпреки, че използва някои библейски термини, и от време на време се споменава Исус Христос).
Всеки сам трябва да си прецени на кого да вярва и как да продължава живота си. Имаме свободен избор и всеки може да го използва както пожелае. :))
Аз съм избрала Христос, вие сте избрали нещо друго...дано наистина сте щастлива с изборът си, така както и аз с моя. Но не мога да премъча, че това, което се проповядва тук, в същност НЕ Е християнство, нека всеки сам да си прави изводите.
цитирай
22. анонимен - малко за ню ейдж...
12.03.2011 03:30

Пантеизъм.
" Бог е духовно единство във всички неща. Бог е всичко. Пантеистичните вярвания възприемат материалния свят като бавно трептене на субстанцията на Бога. Бог е високото трептене на духа, а материята – ниското. В тази връзка Ню Ейдж авторът Бенджамин Крийм казва: „Ти си бог, аз съм бог, този микрофон е бог. Тази маса е бог. Всичко е бог.”
Отхвърлят лошата природа на човечеството и твърдят, че човекът по природа си е добър. Понеже човекът сам си е бог и е добър, от това следва, че той няма нужда от изкупителното дело на Господ Иисус Христос.
Човекът има божествена природа. Това твърдение е заимствано от източните религии. Според тях човек не се отъждествява с тялото си. Говорят често за „духовна природа” на човека – това е неговата нематериална същност, която е част от Бога, т.е., „духовната природа” на човека е именно неговата т.нар. „божествена природа”.

Ню Ейдж планът за спасение, наречен себереализация, или себеактуализация в същността си е небиблейски.

Според Библията спасението на човеците може да се осъществи единствено чрез Иисус Христос – с вяра в Него и добри дела. Едва имайки тези добродетели, можем да се надяваме на Неговата милост и опрощаването на нашите грехове. В Библията няма нищо за себереализация. Това понятия крие в себе си гордост и желание за независимост от Бога. Напомня за желанието на Адам и Ева да се отделят от Бога и да бъдат като богове.
Изразена просто, религията на “Ню Ейдж” е пантеизмът – вярата, че Бог е съвкупност от всичко, което съществува. Според пантеизма няма отделен Бог, вместо това, тяхната концепция за Бога се състои в това, което те наричат Божа сила (или жизнена сила). Те учат, че тази енергия или Божа сила произтича през всички живи същества – растения, животни и човешки същества. Тъй като тази Божа сила тече през всички нас, те правят логическия извод, че затова и ние трябва да сме богове или най-малкото част от Бога."
цитирай
23. анонимен - инфо...
12.03.2011 08:29
http://synpress-classic.dveri.bg/19-2003/19-NewAge.htm
http://www.pravoslavieto.com/docs/velichieto_na_Boga.htm
цитирай
24. novienergii - Може би вече е време този спор да се ...
12.03.2011 10:05
Може би вече е време този спор да се прекрати. Както казва Анонимен по-горе "Всеки сам трябва да си прецени на кого да вярва и как да продължава живота си. Имаме свободен избор и всеки може да го използва както пожелае. :))" Това са мъдри думи, в тях е заложена възможността да съществуваме в мир на тази земя. Нека ги превърнем в действителност.
цитирай
25. amore - Благодаря на анонимен
12.03.2011 12:14
за хармоничното и подредено обяснение, което ми даде за възгледите си и вярата си. Така предложено - го приемам и разбирам. Все пак всички търсиме тази вътрешна хармония, която ни прави по-добри, по-любящи и по-толерантни. Затова няма значение по какъв начин я постигаме - важното е да я постигнеме! Моят път не съвпада напълно с вашия, но когато крайната цел е една и съща - Бог - то всеки път е благословен. Нека раздаваме повече хармония и любов във Вселената - всеки по начина, който му е най-близък и приятен. Аз продължавам собственото си духовно развитие и усъвършенстване, и Ви пожелавам попътна Светлина във вашия път! Сърдечен поздрав!
цитирай
26. violetflame - Към всички
12.03.2011 18:22
Скъпи Същества, без желание да възобновя или задълбоча този спор се включвам, тъй като все пак има лични обръщения към мен. И се включвам не, за да споря, а да уточня някои аспекти от моите вярвания. Аз наистина съм християнка и моята вяра не се спира само до празнуване на християнските празници и да, чела съм Библията :). Скъпа "анонимен", много добре разбрах и приемам твоята позиция, защото и аз вярвам в Исус. Вярвам в Словото Му, вярвам в мисията Му, която е имал на земята, но простете ми не мога да приема, че всичко написано от Човеците в Библията е истинското Боже Слово. Според мен, според същността ми, според възприятията ми, там където са намесени много хора, съществуват много истини. Сама казвате "Човеците писали Библията, твърдят, че цялото Слово е Боговдъхновено - т.е. произлиза от самият Бог. Как може да се докаже това на един невярващ и съмняващ се? Никак." Именно, не се доказва, а се приема или не. Ние и след толкова години продължаваме да слагаме категории, етикети и определения, за това кое е вярно и кое не, кое е правилно и кое не. Продължаваме да анализираме какво е имал предвид Исус и да "слагаме" мисли и чувства в едно Същество, което наистина е дошло на земята да ни учи и да донесе Божието слово. Струва ми се, че ние, хората избрахме да се кланяме на Човека Исус и го превърнахме накрая в "грешник". Тъй като не искам да спадам към тази категория хора ще спра до тук. Желая Ви цялата Светлина и Благословия, която Исус може да Ви даде и с цялото си сърце Ви пожелавам някой ден да приемете и енергията Му в Себе си, защото тогава ще почувствате Единството.
цитирай
27. ladyvqra - Към всички
12.03.2011 19:07
Този спор заинтригува и мен. Няма да коментирам кой е християнин, кой е духовен и да давам дефиниции за понятията. Искам да споделя с Вас, че благодарение на novienergii и конкретно на методът "Любов към себе си", аз възвърнах вътрешния си мир, което на физическо ниво излекува болест, която не можаха редица български светила да излекуват. Това се случи в рамките на един месец. И то единствено, защото преди всичко, намерих Бог в себе си. Аз съм изключително, здраво стъпила на земята, не смятам себе си за емоционално депресирана, или имаща нужда от психоаналитик. Не съм съгласна с "анонимен", че заклеймява всичко, което не е огледало на Библията, която той разбира и която някой друг е тълкувал. Благодарна съм на novienergii , че ми помогна да бъда Цяло с Единството. Нека всеки да следва пътя си, защото смята него за най-добър, но изказвания и анализи за методи, които дори не са изпробвани от него, са нежелателни и ограничаващи правото на избор. Нека споделяме опитности, а не да анализираме вероятности. И всеки ще приеме това, което за него е най-добре, ако не, ще замълчи.
цитирай
28. анонимен - Amore и violetflame...
12.03.2011 19:22
благодаря и на двете ви за полезната дискусия, която проведахме.
Пожелавам на всички Божиите благословения, небесен мир и любов.
:))))))
цитирай
29. анонимен - много благодаря за последната т...
13.03.2011 11:54
много благодаря за последната техника, която ни даде, използвах я и много ми хареса, тъй като когато слагам ръка на сърдечната чакра това, което казвам ми звучи много по-искрено
цитирай
30. blueangel8002 - много благодаря за последната т...
13.03.2011 12:07
анонимен написа:
много благодаря за последната техника, която ни даде, използвах я и много ми хареса, тъй като когато слагам ръка на сърдечната чакра това, което казвам ми звучи много по-искрено
забравих да се регистрирам:))))))))
цитирай
31. анонимен - Как да се обикнем още по- силно ИЗПОВЕД
22.03.2011 18:43
Включвам се в спора между представителите на старите енергии и новите.Какви са старите?Консервативни, закостеняли,които не се развиват(знаят само библията),фанатици и фарисеи.Тези хора отричат дори и себе си,те са духовни роби и с голямо Его.Новите енергии спуснати на земята от Бога,са изпратени точно с тази цел:да трансформират старото и разпръснат Любов към всяко божие творение и Светлина.Една от същностите на Светлината е познанието (Висшето знание),с което анонимен не е запознат.Е,разбира се не го съдя!Но Христос е бил на Земята преди 2000г.,за да ни покаже Пътя(4-посвещения)и да ни научи на добродетели(полож.качества).Благодарение на новите енергии, на Духовните Учители и личители и на г-нНяголов и аз получих не само облекчение от болестите,защото все още се лекувам и повярвах в пълното излекуване след време.Защото не обичах себе си! Така бях учена години на ред,докато не ми се включи програмата за самоунищожение.Една след друга започнаха болестите ми и лекарите не можаха да ми помогнат.Станах инвалид.Сега съм на 61г.и знайте че с мен става чудо!Ще започна да ходя свободно и ще бъда по-здрава от всякога.Тази сутрин и на мен ми се случи Божествено изживяване.Благодаря на новите енергии. Християнката Емилия(не съм анонимна)
цитирай
32. violetflame - Към Емилия
22.03.2011 19:52
Благодаря ти, Емилия за тези думи! От тях наистина се усеща ефирния полъх на новите енергии. И в унисон с последния постинг на novienergii "Любов при Любов отива"; "Здраве при Здраве отива". Бъди Благословена, Християнке!
цитирай
33. priqtel12 - Благодаря!
30.03.2011 13:35
:)
цитирай
34. анонимен - Съжалявам, не можах да се сдържа :))
31.01.2012 15:33
"Библията ми дава способността да проверявам достоверността на всяко учение и да преценявам то от Бога ли идва или не. И така забелязах, че ученията проповядвани от г-н Нягулов, силно се разминават с основните Библейски доктрини."

И какво като се разминават с вашите библейски доктрини? И какво като осъждате ученията на г-н Няголов? Това си е за ваша сметка. Кой плашите с тези християнски доктрини? Останете си с вярата в Христос щом желаете, защо се чувствате заплашена от инакомислещи? Кое ви смути? Нима не сме свободни всички да избираме пътя си, или вярвате че вие трябва да избирате пътя на всички? Това е голямо тегло.

Останете си със здраве. Останете си с християнството, щом ви прави щастлив.
цитирай
35. анонимен - китайская распродажа
20.10.2012 01:09
Уважаемые господа!Хотите купить одежду не выходя из дому? Тогда читайте новость - <a href=http://www.potolok59.ru/user/MeweminkAmize/>платья напрокат фото </a> одежда gulliver интернет магазин <a href=http://dveri-40.ru/user/Jeoftelve/>бриллиант бижутерия </a> какие интернет магазины одежды <a href=http://dejavu.ua/>каталог женской одежды осень </a> скидки распродажи киев ... Удачи Всем!
-====-
<a href=http://cialis-tadalafil.webstarts.com/>Kamagra tablets 100mg ajanta </a> - Kamagra suppliers in stoke on trent Kamagra Oral Jelly review fast online Kamagra same day delivery :.Buying online Kamagra US online .:<a href=http://cialis-tadalafil.webstarts.com/>low cost Kamagra without a prescription </a> - Kamagra Oral Jelly bargain Kamagra Oral Jelly sydney pills and Kamagra
цитирай
36. анонимен - домашнее платье купить
20.10.2012 08:01
Доброго времени суток!У меня есть хорошая новость Тогда читайте новость - <a href=http://real-hrm.com/index.php?subaction=userinfo&user=NareLawnHer>бижутерия к свадебному платью </a> аксессуары для волос <a href=http://80audir.ru/user/enrobreTubmes/>женская одежда больших размеров </a> платья напрокат фото <a href=http://dejavu.ua/>платья дольче габбана </a> женские платья интернет магазин ... Всем пока рад был сообщить...
.:::.
<a href=http://erste-kamagra100mg.webstarts.com/>purchase Cheap Kamagra Generic without a prescription </a> - Kamagra Oral Jelly gel Kamagra pricing Kamagra 100mg tadalafil Generic drugs : Kamagra Increasing the sexual functionality : <a href=http://kamagra-now.blog.hr/>Kamagra Cheap ajanta Super </a> - where to Buy Kamagra Generic order
цитирай
37. анонимен - распродажа одежды в донецке
20.10.2012 21:53
Доброго времени суток!Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://www.vanysha.ru/user/Ferfuerie/>купить женский кошелек </a> купить платье интернет магазин <a href=http://a4.alchevsk.org/user/INTIRENSE/>распродажа для детей </a> интернет магазин одежды ташкент <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>распродажа в магазинах </a> river island одежда ... Всем пока рад был сообщить...
.:::.
<a href=http://kamagra-fedex.blog.hr/>lowcost Kamagra </a> - Kamagra by paypal : best price for Kamagra : <a href=http://cialis-tadalafil.webstarts.com/>Kamagra tablets for sale </a> - who makes Kamagra st Kamagra London Kamagra Oral
цитирай
38. анонимен - самый лучший интернет магазин одежды
22.10.2012 05:21
Как дела?Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://forum.izmalkovol.ru/profile.php?id=10593>платье бабочка </a> интернет магазин дешевой китайской одежды <a href=http://myoutlet.ru/user/Invimaendeava/>купить креативную сумку </a> юбка баска купить <a href=http://spwin.ru/user/Obsetreri/>сумки купить интернет магазин недорого </a> платье с бантом ... Всем пока рад был сообщить...
-====-
<a href=http://kamagra-online-drug-stores.blog.hr/>viagra Kamagra side effects </a> - next day delivery Online Kamagra c.o.d. pharmacy :.Buy Generic Kamagra best online .:<a href=http://kamagra-online.blog.hr/>100mg usa Kamagra tablets </a> - Kamagra UK Cheap genuine
цитирай
39. анонимен - платье белое петлюра
29.10.2012 04:07
Уважаемые господа!У меня есть хорошая новость Тогда читайте новость - <a href=http://third-world.ru/user/Thearmashen/>купить модную подростковую одежду </a> интернет магазины одежды <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#бижутерия-под-золото»>бижутерия под золото</a> купить рюкзак на колесиках <a href=http://xn--80ad0g.xn----8sbccpc6brjgreq.com/user/rhyroicky/>интернет магазин одежда 50 размер </a> фото платьев ... Удачи Всем!
.:::.
Discout 5-12% <a href=http://lowest-kamagra-prices.blog.hr/#Online-US-pharmacy-Kamagra-made-in-India»>Online US pharmacy Kamagra made in India</a> - selling Kamagra Online : is Kamagra illegal : Discout re 7% <a href=http://now-kamagra-100mg.blog.hr/#online-pharmacy-Kamagra-delivered-overnight»>online pharmacy Kamagra delivered overnight</a> - Kamagra India pharmacy
цитирай
40. анонимен - каталог одежды осень 2012
31.10.2012 14:54
Как дела?У меня есть новость магазину он-лайн Тогда читайте новость - <a href=http://okey.az/index.php?subaction=userinfo&user=Myncanagree>распродажа зимней одежды </a> леггинсы <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#купить-дешево-рубашки-мужские»>купить дешево рубашки мужские</a> модная одежда лета <a href=http://sn-parfum.az/user/TornWoonnaHit/>женские шарфы </a> интернет магазин женской одежды распродажа ... Удачи Всем!
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://kamagra-oral-jelly.blog.hr/>blue kays Kamagra </a> - Kamagra Oral Jelly without prescription : Buy Generic Kamagra order : Discount for re 5 7 % <a href=http://kamagra-now-online.blog.hr/>Kamagra in london </a> - viagra Kamagra usa
цитирай
41. анонимен - мужская обувь купить
03.11.2012 11:20
Здраствуйте!У меня есть хорошая новость Тогда читайте новость - <a href=http://pk8.w2c.ru/user/Offislamlic/>сумки из ткани купить </a> мужские штаны купить <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>коллекция свадебных платьев </a> купить недорого кожаную обувь <a href=http://portaluuu.com/user/Tiblericpielp/>интернет магазин женской стильной одежды </a> женские вязаные кофты ... Удачи Всем!
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://super-kamagra.blog.hr/>UK viagra Kamagra </a> - Online Kamagra overnight Cheap : lowest price on Kamagra Cheap c.o.d. : Discount for re 5 7 % <a href=http://kamagra-oral-jelly.blog.hr/>Oral Jelly 100mg Buy Kamagra tablets </a> - Buy Kamagra Online From The Best Overseas Pharmacy Store
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: novienergii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285373
Постинги: 30
Коментари: 236
Гласове: 155
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930