Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2011 11:14 - Как да се обикнем
Автор: novienergii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5784 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще разкажа една история. Върви си по улицата една моя позната и среща свой познат – унил, подтиснат. Защо си такъв мрачен, бе Иване, пита го. А той: Бизнесът ми не върви, партньорите ми ме лъжат, не ми се живее. Тя казва: Не може да се оставиш в такова положение, ще ти кажа какво ще направиш. Ще заставаш всяка сутрин пред оледалото и ще си казваш: Всичко е наред, чувствам се отлично. Поглежда я Иван със съмнение, но обещава да прави заръчаното. И не щеш ли, след един месец пак така се срещат на улицата, Иван е още по-унил и мрачен. Какво стана, пита тя. Кво да стане, стоя пред огледалото, повтарям си тези неща, дето ми ги каза, обаче едно гласче се обажда отвътре и ме апострофира: Не е така, не е вярно. И нищо не се получава. Няма значение, насърчава Иван моята позната, продължавай да го правиш. И ето, че след още един месец те пак се срещат, само че този път Иван е ухилен до ушите, не стъпва по улицата, а танцува. Ако знаеш какво стана, бърза да разкаже той преди още моята позната да го е попитала, продължих аз да ги повтарям тези неща и един ден гласчето пак се обади, само че този път каза: Да, така е, всичко ти е наред, чувстваш се отлично, животът е прекрасен.
Това не е виц, истински случай е, който отговаря на въпроса «как да се научим да се обичаме». В Център «Гайа» преподаваме много техники за развиване на любов към себе си, това са уникални техники, в които обикновено се използва и тялото, за да подсили утвържденията, но тайната винаги е в повтарянето. Ние по цял ден се оплакваме и недоволстваме от света и от себе си, сега трябва да преобърнем този поток и методът е същия – чрез повтаряне. Само че сега избираме съзнателно да повтаряме позитивни утвърждения и го правим, докато вътрешното гласче не се съгласи с нас. Това може да стане и мигновено, може да отнеме и по-дълго време. Представете си един товарен влак, който лети по надолнището с все по-голяма скорост. Това е насъбраната в нас сила на себеотричането, на нашата неувереност, а понякога и на откровената ни себененавист. Нужно е да противопоставим еднакво голяма сила, че и по-голяма, за да укротим устрема на този влак, да го спрем и да го върнем там, откъдето е дошъл.
Ако се откажем по средата, влакът пак ще се затъркаля и ще набере скорост.
Какво да си повтаряме? Най-доброто, най-хубавото, най-нежното. Всеки от нас е обичал или обича, уважавал или уважава, изпитвал е или изпитва нежност. Любовта може би е задрямала в сърцата ни, но няколко познати и дори поизтъркани думи като «обичам се», «уважавам се», «приемам се такъв, какъвто съм», когато са изречени с ясно намерение, могат да я събудят и тогава чудото се случва. Идва ден, когато любовта изригва от сърцето ни и ни понася на крилете си. Идва миг, в който ставаме любов.
Не се помпайте, не се самоизтъквайте, не се доказвайте във вашите утвърждения, нека в тях отсъстват частичките «по» и «най», нека са свободни от самосъжаление и арогантност, защото това не е любов, а страх. Обяснявайте се в любов на себе си тихо, спокойно, нека думите дойдат от дълбините ви. Но дори нищо да не чувствате в началото, не спирайте. Вие може да не чувствате, но клетките на тялото ви слушат, онова малко, изплашено същество вътре във вас, за което вече писах, ви слуша, страхът му се стопява и то се превръща в безгрижно дете, което гледа света с радостни очи и прелива от живот. Гарантирам ви, че е така, виждал съм го да става отново и отново в десетки хора по време на сеансите, които провеждам.
Следващият път ще предложа още техники за събуждане на любовта към себе си и сред тях една, която ще дам за първи път.






Гласувай:
7



1. hel - Наслагала съм вкъщи доста огред...
07.03.2011 12:13
Наслагала съм вкъщи доста огредала. :) Където и да съм, да се поглеждам и ако не се харесам, да си изпратя обич и да извикам вътрешната усмивка. :))))))
Хубава техника е и върши работа. Да обикнеш себе си не винаги е лесно! Но когато осъзнаем, колко е важно, търсим начините да го постигнем! Хубаво е, че се появи в блога с кратките си зареждащи положително постинги!
Благодаря!
Поздрав!
цитирай
2. novienergii - И аз благодаря. Поздрав и от мен.
07.03.2011 12:53
И аз благодаря. Поздрав и от мен.
цитирай
3. des4o - Вярно е
07.03.2011 16:27
Всичко написано е толкова вярно и ми напомни за един цитат от "Разговори с Бога"
"Научени сте да живеете в страх. Разказано ви а за оцеляването на най-приспособимия, за победата на най-силния и за успеха на най-умния. Безкрайно малко е казано за славата на най-обичащия. И вие се борите по един или друг начин да сте най-приспособими, най-силни, най-умни, и ако видите (в каквато и да е ситуация), че постигате по-малко от това се страхувате от загуба, защото ви е било казано, че да бъдеш по-малко, значи да изгубиш.
И ето, разбира се, вие избирате действието, предизвикано от страх, защото така сте научени. Аз пък ви уча следното: когато изберете постъпката, предизвикана от обич, ще сте направили нещо повече от това да оцелееете, ще сте направили нещо повече от това да победите, ще сте направили нещо повече от това да успеете. Тогава ще изпитате цялата слава на това Кои Сте Вие Наистина и кои бихте могли да бъдете.
Най-дълбоката тайна е, че животът не е процес на откриване, а процес на сътворяване.
Ти не откриваш себе си, а създаваш себе си...

линк
http://des4o.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/22/iz-quot-razgovori-s-boga-quot-za-nai-obichashtiia.580398
цитирай
4. анонимен - Как да се обикнем
22.03.2011 17:05
Благодаря!И на мен ми хареса насоката,която ни даваш и с която ни учиш.Позитивните утвърждения,мисли,детето вътре в нас,нуждаещо се от любов,приласкаване ме накараха да сравня нашето отношение към животните.Ако се приближим към едно кученце и излъчваме любов,и го помилваме,поговориме му с нежен глас,с една дума сме настроени позитивно към него и то ще ни се погали и ще покаже любовта си към нас.И обратно, ако се приближим с омраза и му се скараме ,и дори го ритнем,то ще се озъби, може и да ни ухапе. Емилия
цитирай
5. анонимен - И аз често използвам двете си куч...
22.03.2011 21:13
И аз често използвам двете си кученца за илюстриране на нашия подсъзнателен свят. Преди доста години се ядосах много на едното от тях и го ритнах. И до днес то страни от мен, върти ми опашка, но от разстояние, така че и да искам не мога да го погаля. Какво ли не опитах, за да го убедя, че не съм заплаха - не и не. Ето така и в нас понякога се запечатва някакъв страх, особено в крехките ни години, и се превръща в подсъзнателен модел, който после много трудно може да бъде трансформиран. Само дето ние имаме интелект и можем да работим за освобождаване от "програмите", които ни управляват.
цитирай
6. анонимен - Горният коментар е от мен, novie...
22.03.2011 21:28
Горният коментар е от мен, novienergii, макар да е излезъл под "анонимен".
цитирай
7. priqtel12 - Да, зная, че това е начина....
30.03.2011 13:18
Най-сложното е да решиш да започнеш и да се настроиш позитивно....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: novienergii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285507
Постинги: 30
Коментари: 236
Гласове: 155
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930